Despre Noi Niraj Transfer

Tel: +4-0732-530.515
Română

Despre noi

Călătorii despre noi

13 Apr 2024
Ovidiu Dumbrava
12 Apr 2024
Anonim
29 Mar 2024
Jozsef Barna Balint
25 Mar 2024
Cornel Fantana
Prețul pipărat pentru distanța făcută comparativ cu prețul din Uk la Național Express de pildă o cursă din Londra până la Luton undeva luat în avans biletul e undeva la aprox 7 £ undeva la 40 Ron
17 Mar 2024
Erika Ballai
22 Feb 2024
Simona Loredana Lazar
20 Feb 2024
Simona Loredana Lazar
Călătorie plăcută . Șofer atent . Mulțumim
19 Feb 2024
Anonim
15 Feb 2024
Laura-Diana Dobra
Drumul de Cluj - Mureș a fost o plăcere pentru mine! Domnul șofer m-a făcut să râd încontinuu! Mulțumesc pentru servicii!
03 Feb 2024
Anonim
Perfect.
24 Jan 2024
Anonim
Exceptional.
15 Jan 2024
Anonim
Am calatorit foarte bine ca de obicei .punctualitate , eficienta, personal foarte amabil si pregati.multumesc .cu voi ma simt in siguranta si in timp util la aeroport sau acasa
09 Jan 2024
Anonim
06 Jan 2024
Anonim
29 Dec 2023
Anonim
22 Dec 2023
Berindei Malina
11 Dec 2023
Anonim
soferul a fost foarte amabil si serviciul prompt
11 Dec 2023
Roxana Simona Mărginean
Foarte serios și punctual domnul șofer. Mașina curată, șofer prudent. Am ajuns la destinație cu bine. Voi reveni cu siguranța.
18 Nov 2023
Anonim
11 Nov 2023
Kinga
20 Oct 2023
Oester Julie
17 Oct 2023
Oester Julie
16 Oct 2023
Nicoleta Caliani
Buna dimineataDeci in primul rind am sunat la Compania de transport,care initial au spus ca nu au locuri la ora0,20 ,ca apoi sa spuna ca nu porneste masina la ora aceea ,si ca normal ar trebui sa platesc un nou bilet,dar de data aceasta ma iarta si am ocupat atunci la ora 4 Avionul a sosit la23,10 ,deci ar fii trebuit sa astept aproape 6 ore Am reusit sa gasesc un alt mijloc de transport asa ca am plecat mai repede Nu cred ca e corect sa pierzi intreaga suma platita ,se poate plati un anumit procent de penalizare
Raspuns Niraj Transfer:

Buna ziua.In primul rand dumneavoastra ati facut rezervarea pe o data gresita,ati sunat urmatoarea zi cu rugamintea de a va refolosii biletuul care in mod normal si-a pierdut valabilitatea, noi oferindu-va posibilitatea de a calatorii urmatoarera zi la una din cursele disponibile.In loc sa incercati sa imi faceti o reclama proasta mai bine sa multumit ca am facut o exceptie si v-am reprogramat fara sa mai solicitam inca odata plata biletului Cu stima:Catana David

15 Oct 2023
Judith Heiman
Zborul meu a fost anulat ... si mi s-a platit inapoi valoarea biletului de autobuz fara nici un comentariu sau conditie. Inca o data ... foarte multumita de serviciile companiei Judith Heiman
14 Oct 2023
Csegoldi jozsef