Despre noi
Călătorii despre noi
13 Apr 2024 Ovidiu Dumbrava
|
|
|
12 Apr 2024 Anonim
|
|
|
29 Mar 2024 Jozsef Barna Balint
|
|
|
25 Mar 2024 Cornel Fantana
|
Prețul pipărat pentru distanța făcută comparativ cu prețul din Uk la Național Express de pildă o cursă din Londra până la Luton undeva luat în avans biletul e undeva la aprox 7 £ undeva la 40 Ron |
|
17 Mar 2024 Erika Ballai
|
|
|
22 Feb 2024 Simona Loredana Lazar
|
|
|
20 Feb 2024 Simona Loredana Lazar
|
Călătorie plăcută . Șofer atent . Mulțumim |
|
19 Feb 2024 Anonim
|
|
|
15 Feb 2024 Laura-Diana Dobra
|
Drumul de Cluj - Mureș a fost o plăcere pentru mine! Domnul șofer m-a făcut să râd încontinuu! Mulțumesc pentru servicii! |
|
03 Feb 2024 Anonim
|
Perfect. |
|
24 Jan 2024 Anonim
|
Exceptional. |
|
15 Jan 2024 Anonim
|
Am calatorit foarte bine ca de obicei .punctualitate , eficienta, personal foarte amabil si pregati.multumesc .cu voi ma simt in siguranta si in timp util la aeroport sau acasa |
|
09 Jan 2024 Anonim
|
|
|
06 Jan 2024 Anonim
|
|
|
29 Dec 2023 Anonim
|
|
|
22 Dec 2023 Berindei Malina
|
|
|
11 Dec 2023 Anonim
|
soferul a fost foarte amabil si serviciul prompt |
|
11 Dec 2023 Roxana Simona Mărginean
|
Foarte serios și punctual domnul șofer. Mașina curată, șofer prudent. Am ajuns la destinație cu bine. Voi reveni cu siguranța. |
|
18 Nov 2023 Anonim
|
|
|
11 Nov 2023 Kinga
|
|
|
20 Oct 2023 Oester Julie
|
|
|
17 Oct 2023 Oester Julie
|
|
|
16 Oct 2023 Nicoleta Caliani
|
Buna dimineataDeci in primul rind am sunat la Compania de transport,care initial au spus ca nu au locuri la ora0,20 ,ca apoi sa spuna ca nu porneste masina la ora aceea ,si ca normal ar trebui sa platesc un nou bilet,dar de data aceasta ma iarta si am ocupat atunci la ora 4 Avionul a sosit la23,10 ,deci ar fii trebuit sa astept aproape 6 ore Am reusit sa gasesc un alt mijloc de transport asa ca am plecat mai repede Nu cred ca e corect sa pierzi intreaga suma platita ,se poate plati un anumit procent de penalizare Raspuns Niraj Transfer: Buna ziua.In primul rand dumneavoastra ati facut rezervarea pe o data gresita,ati sunat urmatoarea zi cu rugamintea de a va refolosii biletuul care in mod normal si-a pierdut valabilitatea, noi oferindu-va posibilitatea de a calatorii urmatoarera zi la una din cursele disponibile.In loc sa incercati sa imi faceti o reclama proasta mai bine sa multumit ca am facut o exceptie si v-am reprogramat fara sa mai solicitam inca odata plata biletului Cu stima:Catana David |
|
15 Oct 2023 Judith Heiman
|
Zborul meu a fost anulat ... si mi s-a platit inapoi valoarea biletului de autobuz fara nici un comentariu sau conditie. Inca o data ... foarte multumita de serviciile companiei Judith Heiman |
|
14 Oct 2023 Csegoldi jozsef
|
|